Temaslıydım ve 3.gün bende pozitif oldum aşırı öksürük ve kas ağrısı var brnum tıkalı grip gibiyim öksürdükçe bebeğimden korkuyorum daha 16 haftalığım :( coraspin hap kullanmamı söyledi doktor başka ilaçta kullanamıyorum sizler neler yaptınız ne zaman bitiyor bu işkence :(