hande0606 Kızlar doğuma 1-2 hafta birşey kaldı ama benim gerçekten karnım yok normal mi? 😂 bazen şüpheleniyorum acaba hamile değil miyim diye sonra kımıldamaları hissedince anlıyorum😂 85 kiloyla hamile kaldım boyumda uzun ama görseniz inanmazsınız hamile olduğuma iç karnı büyük olanların bile bir süre sonra karnı belli oluyo benim sadece bazen sertleşme oluyo o zamanlar belli oluyo çok az
Seda_nrr hande0606 yaaa benimde 7.aya kadar yoktu sonra çıktı ama 😅 82 ylede ben hamile kaldım kaç kilo aldınız merak ettimmmm
Cicek10 hande0606 benim de öyle şu an 71 kilo oldum aslında 12 kilo aldım ama 3 hafta kaldı doğuma diyince herkes çok şaşırıyor ama iyi ya çok ağırlaşmadan doğum olacak inşallah
gage Görsel koyabilir misiniz? Ne güzel ya, bebeğiniz sağlıklı olduktan sonra gerisi mühim değil hem hareketleriniz de kısıtlanmamis olur😊🧿
Zeynep1421 Benim de Çevremdeki hamilelere göre karnım küçük, doktora neden küçük diye sordum bebeğin küçük ondan dedi 36 haftada 2750 idi kilosu, çok da az bi kilo değil aslında ama bilemedim 😐
Eceumdurmaz hande0606 ya benimde aynı şekil tamam büyümüş ama alt karın yumuşak göbek deliğinde zaten bebek hareketleri ora sert ama alt göbek hala yumuşak
poyrazinannesi3547 hande0606 Maşallah bende 85 kilo ile hamile kaldım 82ye inmştm şimdi 88 olmuşum daha 19 haftalık oldum bakalım inşallah çok almam