Biradettugce Merhaba kızlar 34 haftalık olduk doğumu muayene için gittiğim Tuzla devlette yapmaya karar verdim ama orada doğum yapan arladaşlar varmı aramızda nasıl bir tecrübeydi?
A_S_K Biradettugce Benim zamanımda oldukça vardı. Gayet temiz nezih bir yermiş ilgi alaka da güzeldi deniyor. ☺️
A_S_K Biradettugce Rica ederim. ☺️ odalarıda yalan olmasın iki kişilikmiş. Tek kişilik olanda var dendi sanki ama emin değilim hastaneye sorman lazım. ☺️ Bu arada fatih devlette çok iyi ben özele de develtede kontrole gittim fstih devletin ilgi alakası temizliği yemekleri her şeyi çok güzeldi. ☺️
Biradettugce A_S_K orası bana malesef cok uzak kalıyor aracımız da olmadığı için risk alamadık çok öveni var o hastanenin gerçekten :)
Mavikalp23 Biradettugce merhabalar Tuzla devlet hastanesi nde hangi doktora gidiyorsunuz acaba ve memnun musunuz
A_S_K Biradettugce Olsun. Tuzla devlette çok iyi,temiz harika bir hastane gerçekten. Sağlıcakla kavuşun 🙏🏻
Biradettugce Mavikalp23 Nurhayat Halis cok ilgili ve sıcak davranıyor ben özel hastanedede takipliyim ama ordan beklediğim ilgiyi Nurhayat hanımda daha çok gördüm ayrıca Osman beyde cok ilgili bir doktor onada muayene olmuştum :)
Gonca-y Benim komşum orada yaptı doğumunu çok memnundu kendisi, sezeryan oldu yanlış hatırlamıyorsam doktoru Ahmet bey diye biriydi çok tavsiye ediyordu hastaneyi ve doktoru.