Gkces09 devlette ayrı bi tuhaf zaten. Adam akıllı randevuları yok randevu bulmaya çalışıyoruz bulamıyoruz kontrol günümüz geliyo randevu yok 🤷🏼♀️ Sonra geçen devlette ikili test için gittim ikili testi yaptıramadık o ayrı bi meselede ultrasonla baktıktan sonra ultrason kağıdını verdi bana abuk subuk bişey. Töbeler olsun dedim töbe Yarabbim Töbe haşaa Allah günah yazmasında içimdeki sanki insan değilmiş gibi makineleri çok kötü 🤷🏼♀️