Ben gidiyorum Nil Hanım a bir çok doktora göre iyi biri ben sevdim ama tavi abartılacak bir şey de yok. Kötü tecrübelerden sonra size iyi davranan biri iyi geliyor öyle işte. Nil Hanımın muayenesi 170 tl normal doğum en son sorduğumda 2500 sezaryen 3500 dü. Ben de Eylül ortası gibi doğum yapacağım orada inşallah.Zam gelebilir demişlerdi zam gelirse o an ki fiyat geçerli oluyormuş inşallah gelmemiştir ve gelmez