fatmArslan06 normal doğum olarak suni sancı verirler açılma yeterli olmazsa bişeyler ters giderse sezeryan yaparlar hastaneye giderken hazırladığın çantayı yanında götür canım özel mi devlet hastanesi mi bilmiyorum ama sen içerdeyken dışarda bekleyenin olur illaki çantanı onun yanında olur doğum olacağı zaman hemşire adınızı söyleyip yakınından bebek için gerekli şeyleri alır sen ayrı Bi paket yaptıysan yakınına hemşireye verilecek diye gösterirsin yada üstüne yazarsın isteyince verir oda bebek için =alt üst takım, pijama ayaklı değilse+ çorap +eldiven +başlık +bez bide normal Bi battaniye yeterli