yasemiinorhn doğumdan sonra lazere gideceksiniz jilet kullanmanızda bir sakınca olmaz zaten lazerde de jilet yapıyorsunuz bende lazer yaptırdım benimde çıktı tamamen ama hala jilet kullanıyorum ve memnunum Yani pratik Ağdayla falan uğraşmaya gerek kalmıyor ben Doğumdan sonra tekrar lazere gideceğim