Merhaba kızlar, ben 8. Haftadan 18. Haftaya kadar çok yoğun mide bulantısı ve kusma yaşadım, sürekli ilaç ve serum desteği aldım, 18. Haftadan sonra giderek azalmış ve bitmişti yeniden doğmuş gibiydim ama şuan 28. Haftadayım ve bulantı, sürekli öğürme hissi geri döndü neden oldu hiç anlamadım, önceki gebeliğimde de çok bulantı kusma yaşamıştım ama ilk aylar bittikten sonra tekrar dönmemişti, benzer durum yaşayan sebebinin ne olabileceğiyle ilgili tahmini olan var mı? Doktora gittim tahlil yapıldı, herhangi bir sorun görünmüyor sadece biraz demir ve B12 eksiği var diye biraz vitaminlerin dozunu arttırdı ama faydası olmadı şimdilik. Çok üzülüyorum daha o günlerin psikolojisini atlatamamışken tekrar mı başlıyor diye sürekli ağlamaklıyım