Son günlerde o kadar çok okudum ki bebeğim bı hafta küçük iki hafta küçük kilo almiyo diye. Bizimde 30. Haftadan beri öyleydi. Bı dediler bı hafta küçük bı dediler iki hafta. Bu süreçte ister istemez çok üzüldüm ağladım. Bugün kontrolümuz vardı. Ve çok şükür doktor toparlanmış bebek haftasıyla uyumlu dedi. İki haftadir 400 er gr aliyo şükürler olsun. Bu süreçte boş durmadım tabiki ve sizlerde denemek isterseniz diye paylaşmak istiyorum. Baya bı zaman vitamin kullanmadım beslenmeyle hallolur diye düşündüm ama olmuyomuş sanırım. İki haftadır düzenli olarak vitamin, kan ilacı ve magnezyum kullanıyorum. Besin yeterli olmuyodu artık anlaşılan. Ve bı kaç hafta çok fazla yoruldum. Düğün vardı, bebeğin alışverişi, kıyafet yıkaması ütülemesi derken hiç oturmadim. İki haftadır pek iş yapmadım. Sürekli sol tarafıma uzandım. Yürüyüşe bile çıkmadım. Bence bunun da büyük etkisi var. Ve hergun muz, ceviz, kefir tükettim düzenli olarak. Haftada en az üç kez et yemeği yedim. Hepsinin katkısı ve tabiki Allah’ın izniyle toparlanmış bebeğim. Doğuma kadar biraz daha alır inşaallah zaten. 3 kg da doğsa razıyım zaten sağlıklı olsun yeter. Zaten normal doğum istiyorum çok çok kilo almaması benim faydama diye düşünüyorum. Tecrübemi paylaşmak istedim. Biliyorum bu durumlar biz anneleri üzüyor. Birine faydam olsa ne mutlu bana 💙