Gizemin-minnakI @Comologgo medıcalpark da sami bey var . Sanırım elazığdaydı. Teyzem 2 doğumunu da onda yaptı . Çok iyi doktor der hala anlatır .
Gizemin-minnakI @Comologgo ben Ankara medıcal park doğum dahil 8.5 ödüyorum . Teyzemde 1 sene önce 6 bin falan ödedi heralde tam bilmiyorum . Orda ne kadar . Ama bunların içinde muayaneler dahil .