Nilufar_1996 Pelink67an normal normal adet sancısı gibi sanci oluyor o haftalarda. 10+3 olduk aniden sancı giriyor bazen. İlk haftalarda kasık ağrım sürekli vardı. Kanama olursa doktora gidin. Bende kanama da olmuştu.
Tmmz Pelink67an ben de suan 6 haftalık hamileyim canım ben de kasık karın ve bel ağırını oluyor doktorum normal olacak tabi dedi.
Minik11 Bence normal bebek büyüdüğü icin olur diyorlar bende de oluyodu çünkü. Kalp atışını falan duydunuz mu
Pelink67an Minik11 teşekkür ederim 4+2yken karında keseyi gördük doktor da ayın 20sine çağırdı gel hem bebek hemde kalp atışına çağırdi
Melekkiz_1 Şuan 9+4 olduk başlarda benimde çok oluyordu bazen uyuyamıyordm hatta ama geçiyor sonra kese büyüdüğü için olurmuş