Hilalgul Kızlar ilk zamanlardan beri kramp ve kalça bacak ağrılarım çok fazla oluyor magnezyum kullanıyorum şuan 14+3 haftalık hamileyim bu şekilde yaşayan var mı neler fayda eder çok agrım olunca şekerim ve tansiyonum düşüyor
Minik11 Bel ağrısı olanlara erkek olacak derler. Benim arkadaşımda cok ağrırdı bebeginin cinsiyeti ney ki Acaba