Byznrgk Hanımlar 37+1 de gittim 3085 miş bebeğimin kilosu sezaryen olacağım ve buyuk ihtimal 38+4 de falan doğacak bir buçuk haftamız var yaklaşık. Sizce ortalama ne kadar olur o zamana ve yeterli bir kilo olur mu.
Dilemege Byznrgk tabiki de yeterli bence benim oğlum 40+3 te doğdu 3.375 kg dı 😊 bunları takma kafana bence sağlıklıysa bebeğin doğumdan sonra sütün ile zaten kilo alıcaktır 🥰
irmakirmak Byznrgk bende 36.4 te gittim 2950 kilodaydı doktor cok iyi dedi kilosuna salı Günü 37.4 oluyorum ve sezeryanla doğum olucak muhtemelen bende 3.100 gibi doğum yaparım sizinki benden de geç olacağı için kilosu da daha cok olur
Gizemin-minnakI @Byznrgk önemli olan sağlıklı olması . Malesef o da kiloyla alakalı olmuyor. 2 kg bebek çok sağlıklıyken 3 kg bebek de sıkıntı yaşanabiliyor . Doğumu kiloyla bağdaştırmayın. Ama bebeğinizin kilosu gayet güzel . Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.
Betl Byznrgk Anne karnında ne kadar hızla kilo alıyor bilmiyorum ama 3 kilo bebek kilosuda gayet iyi doğum için arkadaşlarin dediği gibi sağlıklı olsun seni emsin sarılık ne bilmeyin hiç bin şükür ☺️
Byznrgk Betl insallah dediğiniz gibi olur sarılık olmasından da korkuyorum biraz 😶 ilk gebelik olunca sanirim insan biraz takıntılı oluyor . Kilosu iyi mi sarılık olur mu sütüm gelir mi diye düşünüp duruyorum 🙂
Betl Byznrgk ikinci gebelikte de doğumu biliyon aman sağlıklı olsun ilk çocuktan kilolu olmasın onu zor dogurdum zaten falan diyorsun 😄
oznuryakup44 Byznrgk canım ben 38 haftalıkta 3075ti ama doktor normal dedi bence seninkide normaldir kilosu