Gizemmmii öğrenmeden önce aldım canım sarı gri kahve krem o tonlar 😆 ama evlenmeden önce ben ne aldııııım kız bak aklıma simdi geldi. Bi tane beşik vardı nette tesadüfen görmüştüm. pembe cok gğzel ve aşırı tatlıydı. Eşimle o zaman sevgliydik. Eşime gösderdim beşiği cok güzelmiş dimi falan dedim. Sonra evlendik gelin geldim bi baktım evde o pembe beşik var 😆😆😆😆 almış yaaa hahahaha. 1.5 aylık evliyken de hamile oldum canım sonra da baktık kızmış. Pembe beşik de boşa gitmemiş oldu böylece 😅