Minisanne Kızlar selam, enfeksiyon nedeniyle dün doktor nidazol verdi, akşam kullandım sabahta kahverengi akıntım oldu, var mı böyle bir durum yaşayan normal mi acaba
Zynpksmrekz Minisanne benim önce kahverengi leke geldi sonrada açık kırmızı kan geldi. Yüksek enfeksiyon çıktı kanım da sonra da bebeğimi kaybettim. Sakın ihmal etme hemen git
Bebegimlebihayat Minisanne ya çıldırıcam bendede enfeksiyon var hemde Kanımda ilk öçtürler 10 çıktı dün 24 1 gün arayla çok hızlı arttı boğazlarım şiş konuşamıyorum bile burnum tıkalı nefes alamıyorum kulağıma kadar ağrısı vurdu göğüsüm dolmuş balgamla heryerim ağrıyor ve devlet hastanesinde 6 saat bekledik kan sonuçları muayne derken sonuç bi parol verp baslarından savurdular beni ilaç veremeyiz antibiyotik veremeyiz dediler.yükselirse bebeğime zararı olurmu diyorum daha yükselirse eğer ozaman birşeyler yapabiliriz diyorlar ben anlamıyorum bu hastaneleri illa bebeğimizi kaybetmemiz mi lazım?
Sevim1609 Minisanne bende geçen akşam acile gittim ishaldim serum verdiler sonrasında doktor kanda enfeksiyon var dedi. 17 çıkmış. Antibiyotik ve parol yazdı.Kendi doktoruma attım bu ilaçları kullan dedi hatta sonrasında burun tıkanıklığı ve boğazlarımda acı ağrı oluştu doktorum pastil ve sprey de verdi. Antibiyotik neye göre zararlı ? Bazılarımız bilmeden konuşuyor. Asıl enfeksiyon artarsa erken doğum vb riskleri var. Doktorunuza danışın ve ne diyorsa dinleyin. Allah korusun ateş de çıkarsa daha zor bi durum. Ağzı olan konuşuyo
Zynpksmrekz Gulsimaa beni hastaneye yatırdılar direk serum filan verdiler iğne yaptılar diye hatırlıyorum öyle ilaç verip eve göndermediler
Gulsimaa Zynpksmrekz muhakkak tedavu edilmesi gereken bi konu enfeksiyon cocuk için anne için yüksek riskli bi durum ama antibiyotik kullanılması zararlı
Sevim1609 Bebegimlebihayat Maalesef devlet hastaneleri öğle ama durumunuz varsa özele ya da araştırma hastanesine de görünün . Benim enfeksiyon 17 çıktı doktorum ilerlememesi için hamilelerin kullanabildiği antibiyotik ve parol ilacını yazdı 🙏🏻 İnşallah iyi olursunuz
Bebegimlebihayat Sevim1609 cok teşekkür ederim dün 24 dü ama bugün daha fazla arttığını fark edebiliyorum göz kapaklarıma kadar ağrı girdi artık 🥺 aksam özele gideceğiz insallah sonuç alırız
Sevim1609 Bebegimlebihayat benimde öyle durdukça inanın artıyo iyi ki antibiyotik almışım yoksa daha da ağırlaşacakmışım 🙏🏻