Arkadaşlar merhaba 7+5 haftalık gebeyim , 48 kilo olduğum için normalde öğle göbeğim yoktur ama göbeğim çıktı bir anda , herkes dalga geçiyor göbek mi bebek mi diye moralimi alt üst ediyorlar , bir de temizlik yaparken çamaşır suyu kullanıyorum sorun olur mu sizce