Nilduru evet oldu canım sakın ihmal etme benim sol böbreğimde genişleme olmuş enfeksiyondan 1 hafa boyunca hastanede yattım antibiyotik taktılar serum her gece taburcu oldum. Yine antibiyotik verdi zararlı olsa zaten vermezler gebelere özle o ilaçlar. Bebeğe de zararı var benim şimdi erken doğum riskim var malesef