Havva1995 Benim oğlum da 35+3 falandı sanırım ancak gelişimi 33 de durmuştu. 2 kilo 100 gr doğdu. ciğer geliştirici iğne vurulduğumdan hamileyken solunumda sıkıntı çekmedim ancak emme yutma refleksi gelişmemişti, emerken nabzı düşürdü onu kontrol altına alana kadar tuttular.