Ece003 Sevgi1620 hayırlısı olsun bende çok istemiştim kız olmasını ama ultrasonda daha 9 haftalıkken yapısından dolayı anladım erkek olduğunu 🤣🤣
Hkf https://resimyukle.io/r/ZuXyfWssPo Emin olmamakla beraber doktor tahmin yaptı 14 haftalık burda,bende tahmin alabilirmiyim?
Bir_abla Sevgi1620 kuzuuu tekrar baktım fotoya ama bence hala erkek yani 😂 dr kız olduğuna dair foto verdi mi veya video var mı
Calisananne25 Sevgi1620 kesem bu şekilde fasulye gibiydi oğlum olacak, eğer kese şekli cinsiyeti etkiliyorsa 🥰
Calisananne25 Nur63 canım çok anlamıyorum bilemedim şimdi arkadaşınkini kendi görüntülerime benzettim o yüzden söyledim 😭
Calisananne25 Nur63 ama kese fasulye gibi ince uzun olunca erkek, yuvarlak olunca kız deniliyor sizinki çok fasulye gibi değil ama bilemiyorum 🥰
Bir_abla Sevgi1620 hım bacak arası değil ama çıkıntı var sankim ya 😅 neyse kafanı karıştıemka istemem ama bidaha artık ne zman gidersen yine cinsiyetini yazar msını canım buraya