Seldamm hvvayldz27 3 yil once civilden almstim kac kez yikadim.inan bilmiyorum.ama.hala ilk gunki gbi yumusacik cok guzel 😍😍
Yenianneadayi2208 hvvayldz27 ebebekten kampanyadan almıştım geçen sene başında. Çok güzel ben beğendim O zamanın fiyatıyla 2 adet 25 tlydi 🤑 2incisi bedavaydı diye hatırlıyorum. Ebebek e bakabilirsiniz
ElifB08 hvvayldz27 ben puffy iplerden kendim ördüm çok basit örmesi ellerinizle örüyorsunuz tığa bile gerek yok. Hem boğulmalara karşı arası hava alıyor
blueberyy00 ElifB08 onun içine astar muslin cekilmesİ daha iyi aslında terletmemesi için bende yaptım naçizane fikir vermek istedim ☺️