Elcnbykckr Merhaba arkadaslar 22haftama giricem bitane çürük dişim var ondan bir an evvel kurtulmak istiyorum çektirmek aslında istiyorum dolgu kanal uğrasamicam o dişle gercekten. Yaptırabiliyormuyum işlem bilenler bi yazabilirmi ya
Avgulsah59 Elcnbykckr İlk 3 ay ve son 3 ay işlem yapılmıyor benim de bu iki dönemde yoğun diş ağrım oldu aradaki 3 ayda hiç bir sıkıntım yoktu bende ihmal ettim şimdi işlem yapılması yasak ya yine başladı 😀 3 gün sonra doğuracağım inş doğumdan sonra yapılırsa eğer kurtulmak istiyorum artık.
Ervan Elcnbykckr canım ben 4 aylıkken gittim dişim dolgulu ağrıyordu röntgen çekmem lazım riskli donemdesin dedi parol iç dedi doğumdan sonra gel dedi. Ve 6 aylık gebeyken daha kötü oldu intaap oldugunu düşündüm. Birdaha gittim. Aynı yere ve intaap olmuş dedi ilaç verdi antibiyotik. Gebeliğe göre dedi doğumdan sonra gel işlem icin dedi. Ama ben 1 tane icdim korkarak daha içmedim ilacı korktum.. Allahtan dış ağrim durdu 😁 sukur
Elcnbykckr Avgulsah59 sanırım ben kurtulabilirim o haftalar icindeyim dimi gercekten varya kurtulmak istiyorum resmen
Avgulsah59 Elcnbykckr Evet siz süresini kaçırmadan tedavi olun. Ama diş hekimleri doktorumuzdan izin kağıdı gibi bir şey istiyorlarmış sanırım diş hekiminize yada kadın doğum doktorunuza bu konuyu danışın isterseniz ☺️
Elcnbykckr Ervan bende parol icerek idare ediyorum ama asla dişimin olduğu tarafla birsey yiyemiyorum suan ağzımın sol tarafını kullanmıyorum resmen