Arkadaşlar merhaba 2 kaybim sonucu genetik test yaptırdım ve
–mthfr c677t heterozigot mutasyon
–mthfr a1298c heterozigot mutasyon
Olarak çıktı ve daha doktora gitmedim benim gibi gen raporu böyle çıkıpta nasıl bir tadavi süreci geçirdiniz ? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler..☺️