Ozlemdogan İyi günler 8+4 haftalık gebeyim iki haftadır sürekli kusuyorum herşeyden midem bulanıyor. 5 kilo verdim. Tek yediğim ekmek ve peynir ilaç alsam da bi faydası olmuyo. Bebeğime büyük zararı olur mu acaba
hepoyleolurzaten Ozlemdogan Bebeğiniz sizden yani sizin deponuzdan besleniyor zaten gerekli olan besinleri ihtiyacı olanları oradan alıyor. Beslenmeniz sizin güçsüz düşmemeniz açısından önemli. 😊
gly_frkn Ozlemdogan elhamdülillah bende bunaltı vs hiçbiri yok hatta yemeğe düştüm 12 haftalık hamileyim hiçbir bunaltı vs olmadı ama bunaltı olduğu zman tuzlu kraker yiyin tuzlu ayran çok iyi geliyr
Emirasaf-annesi Ozlemdogan Gerçekten de çok zormuş ogurmekten kusmaktan boğazım yara oldu 18 haftalık şuan bulantı devam ama kusma durdu bu zamana kadar sürekli kustum yatış verdiler serum ilaç o şekilde ayakta durdum
Gizemin-minnakI @Ozlemdogan yataktan kalkmadan önce yanında leblebi olsun öyle önce ondan bir kaç tane ağzına at . Sonra kalk demişti doktor bana. Yemediğin sürece daha çok bulanır . Benim tiksinmem oluyordu bana yeşil elma çubuk kraker iyi geliyor . Bebeğe şuan senden beslenmediği için zararı yok .
Makif2112_ Bulantilari bende yaşıyorum bu sabah afedersin yeşil safra istifra ettim şuan aç aç oturuyorm
Ozlemdogan Makif2112_ aynen bende bu gece uyuyamadım hiç ne tarafa dönsem midem yanıyo en son yeşil safra kustum boğazım aşırı yandı inşallah biran evvel geçer bu günler
Ozlemdogan Emirasaf-annesi bana yatışı bırak rapor bile vermediler bu halde nasıl çalışacaksam. Arada bir gidip serum taktırıyorum bende yoksa hiçbir şekilde beslenemiyorum