Tam okul açılacağı hafta 24. Haftamda olacağım. Öğretmenlerin de idari izin hakkı var mıdır. Eğer varsa uzaktan mı devam ederiz yoksa ücretli öğretmen mi görevlendirilir yerimize. 32.haftada idari izin bittikten sonra 37 ye kadar nasıl olur işleyiş.bilgisi olan var mı.okul öncesi öğretmeniyim bu arada.