Merhaba arkadaşlar. 11+3′deyim. İlk gebeliğim, düşük , kürtaj yok. *Dün gece tuvalete gittiğimde açık Kırmızı renkte yarım ped kadar kanamam oldu. Acile gittiğimde serum ve düşük önleyici iğne yaptılar. Kan ve idrar tahlillerim temiz çıktı. Haftasonu olduğu için bir kadın doğum uzmanına görünemedim. Tüm hastaneleri aradım ama yok bugün. Yarın sabahtan gideceğim. Şu an çok az kahverengi akıntım devam ediyor. Korkmalı mıyım?