22 haftalık hamileyim dün sağ tarafım da çok fazla ağrı oldu yani öyle bir ağrı hiç yaşamadım çok korktum doktora gittim az kum var dedi az da enfeksiyon serum falan takıldı ilaç verdiler işte şuan biraz daha iyiyim benim gibi bu durumu yaşayanlar yazabilirmi acaba nasıl atlattınız🤰