Merveee34 korkmayın olun her bünyede farklılık gösteriyor belli olmaz mesela benim annem çok ağır geçirdi aşıdan sonra ama bende hiç bişey olmadı hafif Bi kol ağrısı dışında korkmayın bişey olmaz allahın izniyle hani sıkıntı olırsada 1 2 güne geçiyor doktorlar bazı şikayetlerin olması normal diyor aşıyı yapan hemşire bana Bi kaç gün covidmişsin gibi belirtilerin olabilir normal demişti ama bişey olmadı şükür