Merhaba kızlar bugün kafama takılan bir konudan bahsedeceğim size. Bir arkadaşım var yakın sayıldığımız bir arkadaşım ,Hamile olduğunu öğrendiğinden beri bana olan tavırlarının değiştiğini fark ediyorum. Sanki özellikle beni üzmeye çalışıyor sürekli kötü şeylerden bahsediyor gibi geliyor . Bu yaşadığımı yaşayan başka biri var mı ?