36+2yim. Gece 4de lavobaya uyandım geri yattım önce belim ağrımaya başladı sonra adet sancısı gibi sancım oldu dakika tutayım dedim beklerken uyumuşum ara ara uyandım hala ağrım vardı ve kalçamla bacaklarımda da ağrılar vardı pozisyon değiştirsem de yatamadım kahvaltımı yaptım uzanıyorum şimdi hala adet sancısı gibi sancım var ama çok şiddetli değil dakika tutamıyorum gidip gelen bi sancı değil çünkü arada hafif şiddetleniyor sadece bu yalancı sancı mı oluyor