smnr000 Merhaba kızlar, yakın zamanda hüma hastanesinde doğum yapan var mı? Memnun kaldınız mı? Çalışanlar nasıl? Doğum paketleri vs var mı? Süsleme fotograf fln? Bilgi verebilir misiniz
Zehraspl smnr000 canim ben hastaneyle konustum bizzat dogumu orda yapicam Akif beyde olcak oda susleme fotograf felan dogum paketine ek 1000 tl tutuyomus eger sigortan varsa bence akif yilmaza git 2000 tl tutuyo oda suslemeside 1000 tl tutar toplam 3000 eder canim dier doktorlar 5000 den basliyomus