Yenianneadayi2208 izmirlitazeanne 18 haftalıkken 310 gramdı boyu da 21 cmdi yanlış hatırlamıyorsam eğer
Seross10 izmirlitazeanne 16+4üm 😊 16+2de gittiğimizde boyunu demedi ama 126gr dedi minnoşuma doktorum 😁💙
izmirlitazeanne Seross10 bana da 16 haftada 144 gr dedi merak ettim acaba iyi mi diye iyimiş o zaman 🥰😍 hemen hemen aynı
Seross10 izmirlitazeanne doktora sorduğumda haftasıyla uyumlu dedi bana 😊 sağlıklı olsunlarda her bünye bir değil
izmirlitazeanne Seross10 valla doktor bana da erkek dedi. Şimdi de kız dedi 😀 korkuyorum bende artık değişecek diye. Öncelik sağlık tabi ama insan merak ediyor. Bize gösterdi de kesin kız diye ama şüphe duyuyorum niyeyse 😀