Zeynepun bol su için sadece krem ya da yağla olmuyor malesef ve genetik yatkınlık varsa bir şekilde çatlıyorsunuz. Ben hindistan cevizi yağı kullanıyorum ve günde en az 2,5-3 lt su içiyorum.. İlk hamileliğimde de çatlağım olmadı, umarım bunda da olmaaz