Ilk gebeligimde 7.ayda olmuştu hemen tahlil verdim. Doktor çocuğa da geçebilir hemen tedavi etmeliyiz dedi ve antibiyotiğe baslamisti. Ihmal etmeyin. Simdi 10 haftalik hamileyim gene cikti enfeksiyon bu sefer az olduğu için monurol şase başaladı 3 günlük. 15 gün sonra tekrar tahlil vereceğim. Idrar yolu enfeksiyonu ihmale gelmez