ates yapma riski var ve bebeğe zarar verecegi icin ilk 3 ay bu sebeple önerilmiyor ama ondan sonrası için öneren doktor da var önermeyende bende asiri kararsizim bu aralar 31+2 deyiz perşembe kontrolde bende soracağım. birde uzman hemsire tanıdığım var kendisi covit bölümüne bakıyordu hamileler kesinlikle olmalı diyor cok ağır geçirenler oluyormuş ilacda cok veremiyorlarmis o yuzden daha da zor geçebiliyormus bu zamana kadar koruduk birsekilde kendimizi ama bundan sonrası için hastalik tekrar yaygınlaştigi icin tekrar korku sardı Allah korusun herkesi saglikla kavuşalım bebislerimize🥰