Sare3737 38+1 de doğuyor canım bebekle ilgili bir sorun yok vücudum alerji vermeye başladı 3 gündür artık ben dayanamıyorum açıkçası planlı sezaryen olacam yıl dönümümüzde doğmuş olacak bebiş ama doktorum 37 den sonra hiç bir sıkıntı olmaz dedi sağlıkla alalım kucağımıza 🙏☘️