Kdrhsn3- benimde lekelenmem vardı çok değildi ama hatta benim bu haftada kahverengi akıntım başladı doktoruma sordum kontrol sırasında yerleşme kanaması olabilir dedi kalp atışınıda dinlemiştik şuan 11+6 yım lekelenmelerim kesildi çok şükür sağlıklıyız şuan. Her leke geldiğinde düşük tehlikesi denmesi yanlış diye düşünüyorum. 6 haftalık gebelik sonuç olarak bebek keseye yerleşiyo olabilir