eliflev53 Kuben 1 benden almistim bence gayette buyuktu😂 Yenidogan bebege her bez buyuk oluyo bence ya 🙈
gamzosgamzos Kuben bence küçük olmaz 20 aylik kizim 5 numara kullaniyoruz tamam biz. biraz minyonuz(10 kilo 300 gram) ama yenidogan icin 3 numara buyuk gelir bence
Eminos123 Kuben 2 numara aldim 3-6 kilo araliginda kullaniliyor cunku ve klaca cikikligi icinde kucuk bez kullanmayin diyor doktorlar oglum 3650 dogmustu bu bebegimde o civarlarda dogar o yuzden 2 numara aldim ben
metehaninannesiii Kuben ben sleepy bio natural aldım 1 numara aldim icinde 32 tanw var zaten gunde en az 7 tanr bez degistiriliyor tabi her bebek icin gecerli değil bu eger kucuk gelirse 2 numaraya gecerim o yuzden az almak en iyisi
Kuben gamzosgamzos İnternet üzerinden alayım dedim bir aşırı küçük iki alın hatta ikiyi bile çok az kullanırsınız falan yazmışlar kafam karıştı
Gizemin-minnakI @Kuben her bez markası aynı değil . Sleepy 1 numara prematüre bebeklere uygun olur . 2 numarası normal bezlerin 1 i gibi diyolar .
Kuben Gizemin-minnakI heh evet bir numara prematüre bebekler için yazmışlar en iyisi iki alayım ben de teşekkür ederim
Kuben metehaninannesiii Evet az almak en iyisi ben de iki alayım diyorum çünkü çok az fark varmış bir ile iki arasında.
Littlespy metehaninannesiii ben de aynen bu şekilde yaptım. 1 numara yenidoğan için olduğundan göbek oyuntusu da var. 3 4 gün en azından denerim olursa 1 paket daha alırım olmazsa büyüğe geçerim dedim :)
Eski9 Kuben neresi büyük Allah aşkına 5 kg dogacaksa bilemem biz 1.5 ayligiz yeni 3 numaraya geçtim oda birazcık büyük 5 kiloya yaklaştı kızım yalnız 1 ve 2 numara nerdeyse aynı 2 alin derim
gamzosgamzos Kuben tabi canım kızımda o kadar bez degistirdimki molfix prima goon minies en iyi sleepy geldi her bebege her bez yaramiyor 😊
whitedream Kuben internette yorumlara bakarak ben 2 numara aldım 210 lu paketi kalıpları diğerlerine göre küçük yazıyodu inş sağlıkla kullanmak nasıp olur
istanbul3434 Kuben 1 bedeni 40-50 gun kullandik biz oglum 3.5 kilo dogdu. 2 numaraya sonra gectik. Bence 1 ufak paket 1 numara alin bebek 4 kilo uzeri degilse rahat rahat olur sonra ihtiyaca gore alirsiniz
Kuben istanbul3434 Evet bir paket alacağım. Doktorumuza göre dördü bulur diyor bebek için ama illa ki ultrason hataları olabiliyor
Elifffi Kuben bende sleepy nin bio natural 2 numarasını aldım prima premium care in 0 numarasıyla aynı boydalar henüz doğum yapmadım bakalım ne kadar kullanabikeceğiz