Hanımlar 18. Hafta bitiyor 19 olacaz nasipse ama üç gündür bebek altta sertleşiyor ve bele aniden vuran ağrılar oluyor sizde de oluyor mu bu hafta ve aylarda sırt ağrısı bel ağrısı normal mi. Bebek zaten aşağıda plesanta previa ama beşinci aydan sonra çıkar dedi doktor hafif çıkmış dedi üç gündür üç defadır bela vuran ağrım var normalmi ?