Merve_kol Ben ilk oğluma bebelac kullanmıştım eltimde kullandı kendi oğluna bir sorun olmadı ama aptamil yiyen çocukların çoğu malesef diğer mamayı almada zorluk çekebiliyor tadı tatlı olduğu için memeden de kesebilir önce emzirin sonra tekrar deneyin bir umarım içer 😊 olmazsa başka mama da deneyebilirsiniz bebelac gold, hipp vs