hayathayal Merhaba. Biraz saçma bir soru belki ama yıllardır aklıma takılıyor ve burada çok kişiyiz o yüzden cevap verecek kişi sayısı çok. Bende sorayım dedim çekinerek. Benim yıllardır göğsümün konu kısmının kenarlarında tüylenmeler vardı, bende kişisel olarak rahatsız olduğumdan onları aldım. Çok olmasada biraz kenarlarinda var. Bu beni düşündürüyor acaba tek bendemi var bu tuylenme sorunu? Ya emzirirken cocugu rahatsiz ederse? Ablama sormustum onlar dokulup gidiyor emzirmeden once dedi. Ya tabi çocuğu cok rahatsiz edecek kadar degiller ama ben gene de alma ihtiyaci duyuruyorum. Kusura bakmayin 😔😔 tek bendemi var bu cok merak ettim moralim bozuluyor
ayse29 Bendede vardi lazer yaptirmistim.ama genede 2 3 tane vardi.hamile kaldigimdan beri cikmiyor insallah sonrada cikmaz.bircok bayanda var o.hic takmayin.sonra.lazer yaptirin.