Benferus B8use benimde 6+2 salı kalp atışı için gidicez💃🏻 Bütün günüm mide bulantısıyla geçiyor ne zaman biticek diye bakıyorum 😑😑
Serrammm Ben de dün gittim kese gözüktü kalp atışı için haftaya tekrar çağırdı alttan da baktı ama geç döllenme olabilir dedi
B8use Serrammm ben 6+1 deyim herşey iyi bakalım kalp atası da duyarsam inşallah mide bulantiniz varmi
Ozgemu Bende 6+4 um ikiz. 5. Haftada alttan muayenede ikizlerden önde olanin kalp atışı duyuldu. İnşallah carsamba 7 haftalikken digerini de duyarız 🙏
DLN2505 Merhabalar benimde 6+4 yarın doktora gidicem kalp atışını inş duyarım.hiç mide bulantım yok acaba sorunmu var diye düşünüyorum.sizlerde mide bulantısı başladımı?
B8use DLN2505 benim ilk hamileliğimde 7 8 hafta başladı mide bulantısı uzun süre devam etmisti şimdi sabah kalkınca çok hafif oluyor fakat eminim daha başlamadı başlayacak 😁
Zehra9616 DLN2505 herkeste mide bulantisi olmaz canim korkulcak bisi degil tam tersine sevinmelisin bu duruma 😊
Smyrayldrm Benferus bende 6+5haftalıgım benımde oyle cnm butun gun bulantıdan olecem ıstahımda olmuyo oxmn su bile ıcemyrm bır sıskınlık var sanki yaa 😔
Benferus Smyrayldrm evet sindirim çok yavaşlıyor malesef benimde öyle. Yataktan hiç kalkamıyorum hasta gibiyim 😔😔
Smyrayldrm Benferus ayy cnm aynı seyler temızlık yapamıyrm cocuklara bile yemek hazırlamıyrm yataktayım sureklı ya bende 5 haftalıkken kesemı gordum ınslh obur haftaya kalp atısına gdcm cnm bebegımın den allahım saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin ınslhh
Benferus Smyrayldrm benim daha ilk gebeliğim 2 düşüğüm var. Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
Smyrayldrm Benferus 2 oglum var 2 tane dusugum var cnm amın hepimiz kucagımıza almayı nasip etsin inslh bende pıhtılasma cıktı cnm oksapar ıgne vuruyorum hergun tekbır amaclı baslıyalım ddı doktorum