Duygu0621 Arkadaşlar 13. Haftamdayım ve 2 akşamdır karnım yada bağırsaklarım ağrıyor , bebek bir yerde toplanıyor . Afedersiniz sanki çok çok gaz dolmuş ama çıkmıyor gibi sancı ağrı oluyor . Yaşayan var mı acaba bunları normal midir gebelikte
nurpella Duygu0621 13+4 oldum dediğin gibi 2 gündür aynı şeyleri hissediyorum sanki bi tarafa geçmiş bi taraf semsertken karnım diğer tarafda bişey yok
Gizemin-minnakI @Duygu0621 gaz sancısı oluyor canım . Benim de ilk 2 ayım çok ağrılıydı. Yani yürümem bile yavaşlamıştı gerçekten . Doktor bana ilk gebelikte daha da fazla Ağrı olur rahmin bebek için hazırlanıyor . Genişliyor demişti .
Duygu0621 Gizemin-minnakI kasıklarımın alt tarafı o kadar sert ki , hafif sıvazlamamla bile ağrıyor , yürüyüş yapıyorum bende 15-20 dk da olsa yürüyorum bu sancım olmasın diye ama yattığımda yine oluyor hasta gibiyim resmen bugün hiç halim yok 🤦🏼♀️😟
Duygu0621 nurpella Yaa , o zaman Allah yardımcımız olsun 13+2 yim bende aynıyız neredeyse . Seninde alt kasıkların çok sert mi benim çok sert ve dokununca sıvazlayınca özellikle ultrasona girdiğimde çok ağrılı oluyor
nurpella Duygu0621 Aynen öyle göğüslerimde şuan aşırı hassaslaştı en başından beri en sıkıntılı haftam diye bilirim bu 2 hafta