Asya1314 Kizlr 36 haftaligim erken dogum riskim var sekizden beri cok rahatsizim ishal olmusum karnik agriyor doktora gitmelimiyim dogumla bi alakasi varmidir
Esmabozkurt Asya1314 ishal dogum denmez ama doğuma hazırlık gibi bisey canim cok agrin olursa hic durma
Selinn773 Asya1314 İshal salgını var canım 2 gün önce hastanelik olup serum yedim bu sebepten. Doğum sancısı belden gelir karnına ve bacaklarına vurur eğer sadece karnın ağrıyorsa ishal ağrısıdır ben de 1 hafta o ağrıyı çektim
Papatya_38 Asya1314 benimde vardı otuzdan beri şuan otuz dörde giricem ishalden resmen iki haftaya yakın test vs verdim sorun olmadigibi dedi doktorum
Rozam21 Asya1314 Ay korkma kizimi 35 doğurdum serklaj vardı die şuanda 16 haftalik hamileyim yine serklaj var kanama yaşadım kac gun önce hastanede kaldim suan cok şükür yok bana dua edin senin haftana bende gelim hayirlisyla
Asya1314 Esmabozkurt baya var agrim yatinca geciyo 5 dakika somra yine agri geliyo ve tuvAlet ihtiyaci duyuyorum
Esmabozkurt Asya1314 bende de var ama dediğim gibi dogum degil doğuma hazırlık gibi birşey bu bende 4 haftadır var 32 haftada başladı hala devam ediyi
Asya1314 Rozam21 insallh canim tam gununde dogsun senin bebisde bende cok zor stlattim progestn kullndim surekli
Bebegimicin1 Asya1314 hastaneye git en azındam rahat edersin serum takarlar isal yüzüne sıvı kaybın olur brn son haftamda öyleysim son anlarda birden isal olmuştum içim bildiğin boşalmıştı spnra hoop doğuma ama tabı ,41. Haftamdaydım
btuban Asya1314 bence bir görünün, ishal ve mide bulantısı çeken kadının doğumu yakındır demişti doktorum