Asafimmm E bebek deki ni ben mağazada gordum almayi düşündüm ama sonra eve gelince yprumlarina baktim kurulumu zor felan diye yazıyordu.sonra tekrar gidip baktim kalitesi bana kotu geldi saglam gelmedi vazgectim.digerini bilmiyorum.birde tekrlekli olmadigi icin sabit kalincak bir urun