ZehrAras Herkes ilk gebelikte erken alınıyor 38de falan normal demis ama benimde ilk gebeliğim ve 40+2yim şuan. Hicbir belirtim yok bebekte ısrarla gelmiyor. Kanala bile girmemis yani büyük ihtimal sezeryan olucak. Tam 40da kontroldeydim ve doktor ogün alicak sandim ama 3 gün daha musade ediyorum size dedi almadi. Yarin yatış yapıcam 40+3 olarak. Nekadar cok durursa onun icin iyi ve orasi cennet onun icin tabi gelmek istemez bende zorlamam diye bekletti doktorum. Hayirlisi olsun hakkimizda