Güzel anneler ve anne adayları merhaba.
Bugün minik kızımla 35+3 haftalık hamileyiz bebeğimin gelişimi 1 2 hafta önde gidiyor doktorum her an hazırlıklı olmamı bol bol yürüyüş yapmamı söyledi.Her gün mümkün mertebe yürüyüş yapmaya çalışıyorum fakat normal doğum için yapmamı önerdiğiniz ekstra şeyler var mı ?
Hurma yemeye başlamalı mıyım?
Squat vs başlamalı mıyım?
İlk gebeliğim deneyimli annelerimizin yorumlarını bekliyorum 🤗🌸❤