Gamzeee__ ilk hamileliğimde çene kısmında vardı benimde, gebelik maskesi deniliyor zannedersem. Ama doğum yaptıktan bir süre sonra kendiliğinden geçiyo, en azından bende geçti 🙂 Siz güneş koruyucu her daim kullanın, leke oluşumunu engellemese de azaltıyor.