HamidoDemirci ben etabur biri olarak hamile kalinca etten tiksindim kokusunu dahi degil ismiinin gecmesini bile istemiyordum. İlk uc ay doktorum sorun olmadigini tiksindigin seyin yzerine gitmemem gerektigini soyledi. 3 aydan sonra az az ogunlerimize katmaya basladik cunku protein olmadan rahim buyumuyor ve kaslarim cok agri yapiyordu neyseki 3 aydan sonra o asiri tiksinti halim gecti cok keyifli olmasada en azindan yiyebiliyorum sizinde gecer insallah ileriki aylarda