İki gündür nefes aldıkça sırtımda ağrı ve batma oluyor. Sabah 5 den beri uyanığım ve bel ağrısı regl sancısı çekiyorum. Duşa girdim çıktım ama azalma yok. Yatsamda geçmiyor. İkinci doğumum ama ilkinde direk sezeryan oldum böyle şeyler yaşamadım birde erken gelmişti. Şuan 38+1 deyim ve bunlar sancımı bilen anneler yorum yaparsa sevinirim. Not: dün corona testimi oldum negatif çıktı. 17 Ağustos’ta sezeryan günüm var. Hayırlısı bakalım🤲