Bebegimlebihayat Kızlar üç gün önce CRP değerim 10 çıktı ben bi anda grip oldum boğzlarım şiş öksürme göğüs ağrısı balgam kulak ağrısı ne ararsanız var covid testi verdim negatif çıktı dün gece saat 2ye kadar hastanedeydik hiçbişey yapmadılar bi serum takıp yolladılar bugün CRP kandaki enfeksiyon 24 olmuş 70 falan olursa hastaneye yatış verliyor diye biliyorum nasıl iyileşicem inanın bilmiyorum 9 haftalık hamileyim ölüyorum sanki ağlamaktan baska bisi gelmiyor elimden 😭😭 bitanede 2 yasında evladım var ona bile bakamıyoru nolursunuz bi akıl fikir verin
Clementinee Bebegimlebihayat bol su içmen gerek kandaki enfeksiyona iyi gelen besinler bal yoğurt ceviz yaban mersini bunları yemeye çalış😔😔 Allahım şifa versin biran önce İnşallah canım
aslanreis Bebegimlebihayat öncelikle sakin ol gir bi ılık duşa doktorun ilaç verdiyse al parol al bitane tavuksuyu bi çorba yapsınlar limonlu karabiberli iç terleye terleye ıhlamurdur yogurttur meyvedir bogazına bak dinlen geçicek böyle kalmıcak ama sakin ol
cennet_aka27 Bebegimlebihayat aynısını ben yaşadım boğazım o kadar şişmişti ki yutkununca bile kulağıma ağrı yapıyordu ağlıyordum ağrısından. Doktoruma söyledim yatış verdi antibiyotik tedavisine başlattı 11 haftalık hamileydim . Serumu takar takmaz boğazımin şişi indi ağrım kalmadı ertesi gün taburcu oldum . Hiç korkma sende git doktorun sana uygun tedaviyi verecek emin ol . Geçmiş olsun 🌸
Bebegimlebihayat Clementinee bi boğaz spreyi bile vermediler geberiyorum gerçekten hayatımda böyle bişey yaşamadım resmen kafam beynim yürüdükçe zonkluyor kulaklarım ptlayacak gibi ben napacağım bilmiyorum özel hastaneyemi gideyim napayım. Gerçekten Ölürken mi müdahale edicekler bunlar
Clementinee Bebegimlebihayat canım bi takip et bak bal iyi gelir boğazına ılık bi çorba sıcak olmasın bol sıvı tüket.. gün içinde hiç iyi olmazsan farklı bi hastanye git .. ama sakin ol geçicek
Bebegimlebihayat cennet_aka27 ah canım allah razı olsun devlete gitt. 6 saat kaldım bi parol serum verdiler yolladılar saatlerce sıra. BEkledim başlarından savurdular resmen mecbur özele gideceğim 😭😭
Mery_mery Kendine karışım yap,Bir bardak Ilık suya bir kaşık sirke, bir kaşık bal, limon, bir çay kaşığı tarçın.Günde 3 kez içebilirsin iyi gelir.Şifa olsun ❤️
durununannesiiiiii Bebegimlebihayat geçmiş olsun bende siZinkine benzer bogaz agrısı terleme ile gittim önce acile crp 30 çıktı doktor hemen bi serum bide antibiyotik agrı kesici verdi hamile oldugumu söyledim antibiyotiği ona göre veriyorum dedi . Kendi doktorumada remini attum ilacın kullabilirsiniz dedi. Ben özele gittim enfeskiyon daha tehlikeli bence imkanınız varsa bi özele gidin ihmal etmeyin.
Bebegimlebihayat durununannesiiiiii bu aksam özele gideceğim çünkü devlette insan yerine koyan yokmuş gerçekten 😭😭
Ozgu_momy Bebegimlebihayat 10 düşük bir değer 70 yüksek , doktor gebeliğe uygun antibiyotik tedavisi verir size extra bir durum yoksa hastene yatışı uygun görmeyebilir. 70 crp ille de yatış değildir , öncelikle sakin olun ve doktorunuza bırakın durumu . Geçmiş olsun
Bebegimlebihayat Ozgu_momy teşekkür ederim canım 🥺 suan oğluma bakamıyorum bile vücudum ağrıyor sıtmada tuttu sabaha karşı çok kötüyüm ama devlette sadece parol serum verdiler baş ağrımı kesti baska bisi olmadı 🥺 bu aksam tekrar özele gideceğim çünkü kulaklarım dolu dolu duymuyorum bile allahımyardımcım olsun kimsemde yok ailem yanımda değil eşim işte tek basımayım dua edin
cennet_aka27 Bebegimlebihayat devlet öyle yapıyor canım banada parol takip yolladılar ama birkaç saat sürüyor etkisi sonra yine aynı acı
Nazmila1978 Bebegimlebihayat böğürtlen reçelini kaynamış suya kat karıştır bir bardak içebiliyorsan iki bardak iç terleticek ne kadar soğuk algınlığı varsa hepsi kaybolucak güven bana sıcak sıcak iç şimdiden geçmiş olsun
Bebegimlebihayat Nazmila1978 kuzum kestane balından tut nane limon ıhlamur limonu sıkıp içtim sirkeyle gargaramı yapmadım neler denedim bir gram fayda etmedi dahada kötü oluyorum gittikçe aksam baska hastaneye gideceğim 🥺🥺
Bebegimlebihayat cennet_aka27 gokturkefe Kızlar sonunda antibiyotik yazdırabildim haydarpaşa numune hastanesine gittim en sonunda ordaki acil doktoru baktı değerlerme ve antibiyotik yazdı.Crp değerim 40 olmuş inanılır gibi değildi dün aksam gözlerimi açamaz hale gelmiştim.Rabbime sükürler olsun iyi bi doktora denk geldim.özele gittim ama ordada bakmadılar çünkü tehlikeli bir durum bunun hızla yükselmesi o yüzden araştirma hastanasına gtmemi önerdiler hem serum yedim hem antibiyotik anca gözümü açabildim 🥺
gokturkefe Bende crp 24 çıktı idrarda da enfeksiyon vardı biraz kasılmalar da oluyordu ara ara devlete gitmiştim yatış verdi doktorum antibiyotik ve sıvı verdiler damar yolundan sabaha kadar taburcu oldum gayet iyiyim sizinle ilgilenmemişler sanırım